Távszámla


Váltson a környezetbarát és kényelmes távszámlára!

Regisztráljon társaságunk e-ügyfélszolgálatán!

Aki a távhőszámláit közvetlenül e-mailben, elektronikusan szeretné megkapni a jövőben, annak nincs más dolga, mint a PÉTÁV Kft. e-ügyfélszolgálatán igényelni a távszámla szolgáltatást.

 

Tudnivalók a távszámláról:

  • A távszámla a papíralapú számlával egyenértékű, PDF csatolmányként, e-mailben küldött elektronikus számla.
  • A távszámla a számla befogadásának legegyszerűbb módja, az igénylést követően minden számla e-mailben érkezik, környezetbarát, könnyen kezelhető.
  • A regisztráció során megadott e-mail címre minden távhőszolgáltatási számla elkészítését követően a PÉTÁV Kft. egy tájékoztató e-mailt küld a számla fontosabb adataival, és mellékeli a PDF alapú számlaképet, amely tartalmában és külalakjában teljesen megegyezik a hagyományos, papír alapú számlákkal. Az e-mail tartalmaz egy direkt fizetési linket is, melyre kattintva az ügyfelek közvetlenül is kiegyenlíthetik számláikat.
  • A távszámlák elmenthetők, archiválhatók, ugyanakkor az ügyfelek az utolsó 12 hónap számláit az internetes ügyfélszolgálati felületen is megtekinthetik.
  • Távszámla igénylése esetén csekk küldésére nincs lehetőség, a számla kiegyenlítése átutalással, csoportos beszedési megbízással vagy online bankkártyás fizetéssel történhet.
  • Azoknál az ügyfeleknél, akik a távszámla igénylését megelőzően számláikat a VECTRUM Teleszámla felületen keresztül kapták, az igényléssel egy időben kezdeményezniük szükséges a VECTRUM Teleszámla regisztráció törlését.

 

A távszámlát a PÉTÁV E-ügyfélszolgálatán lehet igényelni, ahol a regisztrációt követően a „Távszámla igénylése” menüpontot kell választani. A szolgáltatás – szintén az E-ügyfélszolgálaton keresztül – bármikor lemondható. Lemondás esetén az eredeti fizetési mód visszaállítását ügyfeleinknek kell kezdeményezni.