Ugrás a tartalomra

Elérhetőség


Elérhetőségek:

  • vállalkozás neve: PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft.
  • 7623 Pécs, Tüzér u. 18-20.
  • Levélcím: 7601 Pécs, Pf.: 59
  • Telefon : 72/503-400
  • Ügyfélszolgálat: 72/503-402
  • Műszaki hiba bejelentése, zöld szám: 80/284-500
  • e-mail: petavkft@petav.hu
  • ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@petav.hu

Társaságunk vezetői:

  • Vida János ügyvezető igazgató
  • Heideckerné Müller Edit gazdasági igazgatóhelyettes
  • Braun Attila műszaki igazgatóhelyettes

Cégadatok:

  • Adószám: 11362018-2-02
  • Bankszámlaszám: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10402427-00029775-00000002, Raiffeisen Bank Zrt. 12072507-00146376-00100008
  • Lakossági folyószámlák: 
  • Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10402427-00029776-00000001
  • SWIFT kód: OKHB HUHB
  • IBAN: HU95 10402427-00029776-00000001
  • Raiffeisen Bank Zrt. 12072507-00146376-00200005
  • SWIFT kód: UBRTHUHB
  • IBAN: HU69 1207 2507 0014 6376 0010 0008
  • Cégbejegyzés: Cg. 02-09-063561 számon a Pécsi Törvényszék Cégbíróságánál

  • Adatkezelési azonosító: 001199-0001
  • GIRO azonosító: A11362018T202
  • Cégkapu azonosító: 11362018 KRID: 552200999 Teljes név: PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft., rövid név: PECSTAV
  • szolgáltatási terület

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címe:

ugyfelszolgalat@petav.hu

E-ügyfélszolgálat:

https://ugyfelszolgalat.petav.hu/

Telefonos ügyfélszolgálat:

+36 72 503 402

műszaki hiba bejelentése, zöld szám: +36 80 284 500

Telefonos ügyfélszolgálatunkat

  • hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
  • csütörtökön 7 órától 19 óráig,
  • pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között

Személyes ügyintézés:

Központi ügyfélszolgálati iroda:

  • Cím: Pécs, Magyar Lajos u. 4.
    Az ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a Tüzér utcai bejáraton keresztül.

Kihelyezett ügyfélszolgálati iroda:

  • Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/B.

Ügyfélfogadás időpontjai:

Magyar Lajos utcai központi ügyfélszolgálat:

  • hétfő: 8-15 óráig
  • kedd: 8-15 óráig
  • szerda: 8-15 óráig
  • csütörtök: 7-19 óráig
  • péntek: 8-12 óráig
     
  • Az ügyfélszolgálat pénztára hétfőtől csütörtökig 12 órától 12.20 óráig zárva tart.

Búza téri kihelyezett ügyfélszolgálat:

  • hétfő: 8-12 és 12.30-15 óráig
  • kedd: 8-12 és 12.30-15 óráig
  • szerda: 8-12 és 12.30-15 óráig
  • csütörtök: 8-12 és 12.30-17 óráig (a pénztár csak 15.30-ig tart nyitva)
  • péntek: 8-12 óráig

 

Az írásos észrevételeket vagy bejelentéseket a
PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft. 7601 Pécs, Pf. 59. címre szíveskedjenek küldeni.

Ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek intézhetőek:

  • szerződéskötési és módosítási igények ügyintézése,
  • a felhasználók és díjfizetők adatainak és azok változásainak bejelentése,
  • az elszámoló mérőkkel kapcsolatos bejelentések (meghibásodás, felülvizsgálat, csere, mérő pontossági vizsgálatának kezdeményezése, mérőállás leolvasása stb.) intézése,
  • tájékoztatás (a közüzemi szerződések típusairól; a távhő és használati melegvíz mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről; az áralkalmazás feltételeiről, az elszámolási módokról, távhőszolgáltatás díjtételeiről; a számlázás és a díjfizetés rendjéről; az igénybevétel, a csatlakozás, a bővítés, a használat jellegének megváltozása miatt a teljesítmény fenntartás-, és az újraindítás feltételeiről; az ügyfelek a jogorvoslati lehetőségekről, fogyasztóvédelemmel összefüggő tevékenységek; a szociális és egyéb támogatások igényléséről, az adósságkezelési programokról; a felhasználókat érintő pályázati lehetőségekről; a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről; e-számla igénybevételéről, annak előnyeiről és segítségnyújtás a regisztrációs folyamatban, stb.)
  • az ügyfelek tulajdonában lévő berendezések meghibásodásával, üzemeltetésével, felülvizsgálatával és korszerűsítésével összefüggő ügyek
  • hátralékos fogyasztók ügyeinek intézése
  • ügyfélszolgálati pénztár működtetése
  • energetikai tanácsadás,
  • a felhasználók/díjfizetők tájékoztatása a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről,
  • a szolgáltatással kapcsolatos hibák, panaszok fogadása.

Nyomtatás