A héten kezdődik a lakossági elégedettségvizsgálat a távhőszolgáltatóknál


2021. szeptember 1.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) a fogyasztói érdekek védelmében és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából a távhőszolgáltatási ágazatban ismét egységes lakossági elégedettségvizsgálatot végez. A hivatal legfőbb célja az, hogy hiteles, a fogyasztók véleményét és szubjektív értékelését tükröző információkat kapjon a távhőszolgáltatás minőségéről.

A kérdőíves felmérést szeptember 2-án kezdi a társaságunk által megbízott Szocio-Gráf Kft.

A kérdőíves vizsgálat szakaszában személyesen keresik fel a kérdezők ügyfeleinket, véletlenszerűen kiválasztott felhasználókat kérdeznek meg. A kérdezőbiztosok megbízólevéllel rendelkeznek, személyi igazolvánnyal igazolják magukat.

A kérdések minden részletre kiterjedtek. Érintik a fűtés minőségét, a használati melegvíz hőmérsékletét, a szolgáltatás folyamatosságát, a karbantartásokat, a tájékoztatást vagy éppen a távhő ár-érték arányát.

A legutóbbi, 2019-ben végzett felmérésen a PÉTÁV Kft. kimagasló, 90% feletti eredményt ért el. A pécsi céget tartották a fogyasztók az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatójának. Köszönjük a válaszadók véleményét és pozitív hozzáállását. Az idei vizsgálat alatt is számítunk ügyfeleink támogatására, szeretnénk minél alaposabban megismerni felhasználóink véleményét. Kérjük ügyfeleinket, segítsék a kérdezők munkáját!

 

A kutatással kapcsolatos további információk az alábbi telefonszámokon kérhetők:

Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet: 06 72 511 704

Horváth Zsolt hálózati-vezető: 06 72 333 414