A mai naptól már nem fogadjuk a mérők bejelentett adatait


2020. március 24.

Kérjük ügyfeleinket, hogy a továbbiakban ne diktálják be, ne küldjék el társaságunk részére a használati melegvízmérők állását.

Személyes leolvasást/cserét társaságunk a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt nem végez.

Munkatársaink a későbbiekben az elmaradt leolvasásokat pótolni fogják, a leolvasások után fogunk elszámolni ügyfeleinkkel.

Megrendeléses munkákat (ürítés-töltés, radiátor csere, radiátor-szelep csere, légtelenítő csere, strang elzárók cseréje, stb.) sem végez társaságunk a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt.

Személyes ügyfélszolgálatunk határozatlan ideig zárva tart. A távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés telefonon, e-mail-ben és az online ügyfélszolgálatunkon biztosított.

 

Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/ 503-402

Telefonos ügyfélszolgálatunkat

  • hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
  • csütörtökön 8 órától 20 óráig,
  • pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.

Kérjük ügyfeleinket, hogy hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyen esetekben társaságunk a lehető legrövidebb időn belül megkezdi az elhárítást.

Elektronikus levelezési cím:

ugyfelszolgalat@petav.hu

E-ügyfélszolgálat:

https://ugyfelszolgalat.petav.hu/

Köszönjük együttműködésüket és türelmüket!