Társaságunk személyes ügyfélszolgálata határozatlan ideig zárva tart


2020. március 16.

A járványügyi veszélyhelyzet miatt március 16-tól a PÉTÁV Kft. személyes ügyfélszolgálata határozatlan ideig zárva tart. A távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés a továbbiakban telefonon, e-mail-ben és az online ügyfélszolgálatunkon biztosított. A lakásokban leolvasást/cserét társaságunk a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt nem végez.

Azokat az ügyfeleinket, akik korábban értesítést kaptak melegvízmérők leolvasásának vagy cseréjének időpontjáról, arra kérjük, a mérők adatait e-mailben küldjék el társaságunk részére (amennyiben lehetséges, a mérőkről készült fotóval), vagy telefonon diktálják be munkatársainknak. Személyes leolvasást/cserét társaságunk a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt nem végez.

Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/ 503-402

Telefonos ügyfélszolgálatunkat

  • hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
  • csütörtökön 8 órától 20 óráig,
  • pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.

Kérjük ügyfeleinket, hogy hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyen esetekben társaságunk a lehető legrövidebb időn belül megkezdi az elhárítást.

Elektronikus levelezési cím:

ugyfelszolgalat@petav.hu

E-ügyfélszolgálat:

https://ugyfelszolgalat.petav.hu/

Köszönjük együttműködésüket és türelmüket!