Hamarosan kezdődik a felhasználói elégedettségi felmérés


2019. augusztus 29.

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy idén szeptemberben a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal határozata alapján felhasználói elégedettség felmérést végzünk lakossági ügyfeleink körében.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a távhőszolgáltatók tevékenységének hatósági felügyelete keretében, a fogyasztói érdekek védelmében és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából terjesztette ki a távhőszolgáltatási ágazatra az egységes lakossági elégedettségvizsgálatot.

A vizsgálatot a Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet Kft. végzi. A Szocio-Gráf munkatársai 500 ügyfelünket keresik fel személyesen, hogy megkérdezzék őket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos elégedettségükről, véleményükről. A válaszadás önkéntes és névtelen, a kutatásban résztvevők teljes körű tájékoztatást kapnak a kutatás körülményeiről.

 

Kérjük, segítsék munkánkat válaszaikkal.