Hogyan fizessük biztonságosan a távhőszámlákat?


Javasoljuk ügyfeleinknek, hogy saját biztonságuk érdekében, a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt a csekkes fizetés helyett válasszák az elektronikus fizetési lehetőségeket.

Megkérjük azon ügyfeleinket, akik csekkes fizetési módot választottak, és ennek megfelelően csekkes számlát kapnak, a fertőzésveszély elkerülése érdekében, ha lehetőségük van rá, ne postán fizessék be annak összegét. Kötelezettségüket az alábbi módon teljesíthetik:

- Banki eseti átutalással direktneten keresztül (a PÉTÁV Kft. bankszámlaszáma: 10402427-00029776-00000001, közleményben feltüntetendő a számla sorszáma, ez a számla első oldalán a jobb felső sarok negyedik sorában lévő, TL-betűjelet tartalmazó sorszám).

- Mobiltelefonos applikáció használatával, a számlával megkapott csekken található QR-kód segítségével. Ehhez mindössze egy mobiltelefonra és egy bankkártyára van szüksége. Android és IOS rendszerekre is elérhetőek olyan alkalmazások, melyek segítségével a QR kód beolvasásával és a bankkártyaadatok jóváhagyásával kiegyenlíthetjük a számlánkat. Ilyen alkalmazások a Magyar Posta által kínál ICsekk, vagy az OTP Bank Simple alkalmazása, de számos kereskedelmi bank telefonos alkalmazása is használható QR kód beolvasására.

- A PÉTÁV Kft. online ügyfélszolgálatán keresztül bankkártyával (https://ugyfelszolgalat.petav.hu).

A számlák más módon történő kiegyenlítéséhez nem kell megváltoztatni a fizetési módot a szolgáltatónál, az maradhat csekkes, a veszélyhelyzet elmúlását követően a számlák kiegyenlítése a korábban megszokott módon, újra postai csekk feladásával történhet.