Továbbra is szünetel a személyes ügyfélfogadás


A járványügyi helyzet miatt társaságunk személyes ügyfélszolgálata határozatlan ideig szünetel. A távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés a továbbiakban telefonon, e-mail-ben és az online ügyfélszolgálatunkon biztosított.

Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/ 503-402

Telefonos ügyfélszolgálatunkat

  • hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
  • csütörtökön 7 órától 19 óráig,
  • pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.

A lakásokban melegvízmérő-leolvasást, -cserét, megrendeléses munkákat (ürítés-töltés, radiátor csere, radiátor-szelep csere, légtelenítő csere, strang elzárók cseréje, stb.) társaságunk határozatlan ideig nem végez.

Kérjük ügyfeleinket, hogy lakáson belüli hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyen esetekben társaságunk a lehető legrövidebb időn belül megkezdi az elhárítást.