Korszerű ügyfélszolgálat, elégedett ügyfelek


Egy szolgáltató számára mindig is kiemelt feladat a lehető legmagasabb színvonalú, hatékony ügyfélszolgálat működtetése, hiszen az esetek többségében ez az a pont, ahol a cég közvetlenül találkozik az ügyfeleivel. Társaságunk a fogyasztói igények felmérése segítségével folyamatosan törekszik partnereinkkel való együttműködés fejlesztésére, javítására, ügyfélszolgálati tevékenységünk és ügyfél kommunikációnk hatékonyságának növelésére.

Ügyfélszolgálatunk fő feladata, hogy a lehető legrövidebb idő alatt biztosítsa az ügyfelek bejelentéseinek feldolgozását, a panaszok, észrevételek, reklamációk szakszerű ügyintézését és megválaszolását. További fontos szempont a fogyasztók korrekt tájékoztatása, illetve a tanácsadás a távfűtéssel összefüggő témákban.

Bár a telefonos és on-line megkeresések száma és aránya is évről évre folyamatosan nő, ügyfélszolgálatunkat még így is több mint 2500 ügyfél keresi fel személyesen havonta. Az automatizált ügyfélhívó rendszer adatai alapján az átlagos várakozási idő 2 és fél perc, az ügyintézés pedig a legtöbb esetben körülbelül 10 percet vesz igénybe. Társaságunknál lehetőség van előzetes időpontfoglalásra is, ezzel az ügyintézés folyamata még tovább gyorsítható.

Kiemelten kezeljük a szolgáltatásainkkal való elégedettség mérését. Egy társaságunktól független szakértő cég minden évben kérdőíves vizsgálatot végez ügyfeleink körében. Idén januártól egy újabb, közvetlenebb elégedettségmérő rendszert is használunk, amelyen keresztül kifejezetten az ügyfélszolgálat munkáját értékelhetik a fogyasztóink. A sorszámkiadó terminálon található „elégedettség, vélemény” menüpont segítségével az ügyintézést követően ügyfeleinknek lehetősége van az ügyintézési eljárás közvetlen értékelésére.

Az eddigi eredmények kifejezetten kedvezőek, hiszen a személyesen hozzánk forduló ügyfelek 90 százaléka teljes mértékben elégedett az ügyintézés színvonalával.