Megújult ügyfélszolgálati iroda


2004. november 24.

Megújult környezetben, modern ügyfélszolgálati irodában várja társaságunk a Magyar Lajos utca 4. szám alatt, azokat az ügyfeleit, akik személyesen szeretnék elintézni ügyeiket. A mo-dern és a fogyasztói igényeknek megfelelő ügyfélszolgálati irodában a korábbinál tágasabb fogadótér és egy korszerű ügyfélhívó rendszer segíti a gyors ügyintézést. A kényelmes vára-kozást is biztosító új irodában hat munkaállomás segíti a munkát. Az új iroda a korábban megszokott nyitvatartási időben és tevékenységi körével várja ügyfeleinket, ahol természete-sen továbbra is lehetőség lesz készpénzes és bankkártyás befizetések teljesítésére.

Társaságunk megalakulása óta törekszik arra, hogy a szolgáltatói és fogyasztói rendszerek mindenkori műszaki színvonalához igazodó, megbízható és korrekt ügyfélkezelést tudjon biztosítani fogyasztóinak. Ennek első lépéseként újítottuk fel a Magyar Lajos utcai irodát. Második lépésben a jelenlegi két ügyfélszolgálati iroda összevonására kerül sor. A Csontváry u. 4. sz. alatti iroda 2004. december 31-ével megszűnik. Reméljük, hogy ügyfeleink megta-pasztalják és megszeretik a korszerűbb ügyfélkiszolgálás előnyeit, és nem okoz számukra gondot, hogy jövő évtől minden pécsi ügyfelünket a központi ügyfélszolgálati irodába várjuk.

A PÉTÁV Kft. célirányosan alakította ki az informatikai stratégiáját. Elsőként a korszerűsített marketing- és ügyfélközpontú vállalati működési modellen belül a sokoldalú központi ügyfél-szolgálat létrehozására fektettük a hangsúlyt, ahol az ügyfél kiszolgálása egykapus rendszer-ben valósul meg. Az iroda az ügyviteli hatékonyság növelésével biztosította az új rendszerre való zökkenőmentes átállást. Társaságunk továbbra is az ügyfélszolgálat személyes kapcsolat-rendszerének megőrzését tekinti a legfontosabbnak, emellett a telefonos és internetes lehető-ségek kihasználását is szeretnénk erősíteni. A PÉTÁV Kft. értéknek tekinti az ügyfélforga-lomból nyerhető minél szélesebb körű információszerzést. Ugyanezen okból vezettük be ez évtől kezdődően a fogyasztóvédelmi referensi kapcsolattartás rendszerét is.

Hibabejelentés és panaszok ügyintézése

  • Tel: 550-222
  • E-mail: diszpecserszolgalat@petav.hu
  • Személyes hibabejelentést az ügyfélszolgálaton lehet tenni.

Ügyfélszolgálat

  • Magyar Lajos u. 4. Tel.: 503-402
  • E-mail: ugyfelszolgalat@petav.hu

Ügyfélfogadási idő:

  • hétfő, szerda: 8-15 óráig
  • kedd, csütörtök: 8-17 óráig
  • péntek: 8-12 óráig