Számlák kiegyenlítése a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt


2020. március 26.

Javasoljuk ügyfeleinknek, hogy saját biztonságuk érdekében, a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt a csekkes fizetés helyett válasszák az elektronikus fizetési lehetőségeket.

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a járványügyi helyzettől függetlenül, a távhőszolgáltatási számlák kibocsátásra - és teljes körűen postázásra - kerülnek. A fizetési határidő a számla első oldalán található, eddig az időpontig szíveskedjenek gondoskodni a számla kiegyenlítéséről.

Megkérjük azon ügyfeleinket, akik csekkes fizetési módot választottak, és ennek megfelelően csekkes számlát kapnak, a fertőzésveszély elkerülése érdekében, ha lehetőségük van rá, NE postán fizessék be annak összegét. Kötelezettségüket az alábbi módon teljesíthetik:

- banki eseti átutalással direktneten keresztül (PÉTÁV Kft. bankszámlaszáma: 10402427-00029776-00000001, közleményben feltüntetendő a számla sorszáma, ez a számla első oldalán a jobb felső sarok negyedik sorában lévő, TL-betűjelet tartalmazó sorszám),

- mobil telefonos applikáció (QR-kód leolvasó program) használatával,

- a PÉTÁV Kft. online ügyfélszolgálatán keresztül bankkártyával (https://ugyfelszolgalat.petav.hu).

Ha befizetéseit átutalással vagy online ügyfélszolgálati felületünkön keresztül teljesíti, javasoljuk, hogy váltson elektronikus számlára és regisztráljon e-számla szolgáltatásunkra (https://teleszamla.vectrum.hu).

A számlák más módon történő kiegyenlítéséhez NEM KELL megváltoztatni a fizetési módot a szolgáltatónál, az maradhat csekkes, a veszélyhelyzet elmúlását követően a számlák kiegyenlítése a korábban megszokott módon, újra postai csekk feladásával történhet.

EGYÜTTMŰKÖDÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!